NextGen Communications își bate joc de abonați.

nextgen - sannicoara - apahidaNextGen Communications, firmă care oferă servicii de internet, telefonie și televiziune, tratează abonații din localitatea Sânnicoara fără interes. 

La data de 02.12.2014, când Electrica, furnizorul de energie electrică, a avut nefuncționalitate timp de 2 ore, NextGen Communications a lăsat fără serviciu de internet zeci de abonați din întreaga localitate mai bine de 3 zile.

Contactați de abonați, operatorii din call-center ai NextGen, au dat vina pe Electrica, că din cauza întreruperii cu energie electrică anumite servere nu pot funcționa. O companie care oferă servicii de internet, televiziune și telefonie trebuie dotată cu echipamente de energie electrică ca atunci când sunt întreruperi serviciile să funcționeze corespunzător, în opinia abonaților.

”Am sunat de 3 ori la nextgen marți, în 2 decembrie și mi-au spus că este afectată toată zona. Am aflat apoi că problema a fost remediată miercuri, în data de 3 decembrie la ora 11:00, însă eu tot fără internet am fost. Contactați din nou, nextgen mi-au spus că este o problemă la mine, udneva pe stâlp și că o să-mi trimită o echipă în intervalul 12:00 – 15:00.  Am sunat la ora 15:00 văzând că nu mai vin și mi-au comunicat că s-a reprogramat intervenția echipei în intervalul 15:00-18:00 , LA CEREREA MEA, fără ca eu să fiu măcar contactat de vreun angajat nextgen, Nu a venit nimeni nici la ora 18:00 așa că am revenit cu un apel în call center unde mi s-a comunicat intervalul 18:oo – 21:00 din cauză că au multe intervenții. 

În data de 4 decembrie, la ora 19:00, a venit un ”angajat” al NextGen (nu s-a prezentat, nu avea legitimație, nu avea mașină și/sau scară). A intrat în casă, i-am arătat unde este computerul, a intrat la setări și mi-a dat verdictul: ”AAA, PĂI ESTE DIN SISTEM DE LA NOI” . A sunat un ”amic” de la tehnic să-i spună să reseteze un anumit echipament și a plecat spunându-mi că în maxim 10 minute va funcționa, până se resetază din sistem. Probabil era un conflict IP, problemă care se poate rezolva în maxim 5 minute, din sistem, fără a fi necesară trimiterea unei echipe de intervenție, și mai ales fără să ții un abonat fără serviciu mai bine de 3 zile”  ne-a relatat un abonat nextgen de pe strada Grădinarilor.

Nu este prima dată când abonații NextGen de plâng de angajații companiei din call center și echipele de intervenție. Majoritatea susțin că serviciile funcționează bine, atâta timp cât nu este necesar să faci o sesizare sau să fie nevoie de intervenția unei echipe NextGen.

Dacă ai surprins și tu un eveniment important sau ai vreo idee de subiect, trimitele la secșiunea ”Trimite o știre”  şi noi le transformăm în ştiri.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *